По една и пол година, огласите доаѓаат и на „Тредс“
Социјалната мрежа на „Мета“ – „Тредс“ е создадена како алтернатива на „Твитер (X)“, а покрај тоа што корисничките профили на неа се поврзани со „Инстаграм“, ги привлече корисниците со едноставен интерфејс, ослободен од премногу функции, но и огласи.
„Мета“ успеа да ја финансира работата на „Тредс“ со приходи од нејзиниот бизнис и работеше една и пол година за да не мора да се прикажуваат реклами на таа мрежа. Сепак, се чини дека дојде време „Тредс“ да порасне и да почне да заработува пари.
„Мета“ објави дека ќе почне да им прикажува реклами на корисниците, со што ќе промовира мал круг на огласувачи. Сѐ ќе биде во согласност со начинот на кој другите платформи на „Мета“ прикажуваат реклами, т.е. тие ќе бидат поставени во препознатлив формат, што значи и дека огласувачите од „Фејсбук“ или „Инстаграм“ ќе можат да ги префрлат на таа мрежа со еден клик.
„Тредс“ моментално има околу 300 милиони месечни активни корисници, од кои три четвртини се следени од најмалку една сметка на компанијата, така што „Мета“ верува дека објавувањето реклами има бизнис-смисла. Прикажаните реклами ќе бидат јасно означени како „спонзорирана содржина“ и првично само мал дел од корисниците во САД и во Јапонија ќе ги видат. Ограниченото тестирање ќе ѝ помогне на „Мета“ да ја анализира ефективноста на рекламите и интеракциите на корисниците со нив, пред да одлучи за нивното широко лансирање.
Извор: bug.hr
Фото: Freepik