Официјално е - ДВД е мртво од 2024 година
Минатата година „ВИП+“ предвиде дека 2024 година ќе биде годината кога ДВД ќе стане бизнис од милијарда долари во САД.
Неодамнешниот „Извештај за дигитална медиумска забава за 2024 година“ на „Диџитал ентертејмент груп“ го потврди токму тоа: по години пад, пазарот на ДВД го допре дното. Продажбата на физички дискови во САД падна за 23 отсто, од 1,3 милијарди долари во 2023 година на 959,6 милиони долари минатата година.
Тоа е пад од 94,2 отсто во споредба со рекордната продажба на ДВД во 2006 година од 16,6 милијарди долари. Падот започна во 2008 година, околу една година откако „Нетфликс“ ја лансира својата платформа за стриминг.
Спротивно на тоа, вкупните трошоци на Американците за домашна забава достигнаа рекордни 57 милијарди долари во 2024 година (за 21 отсто повеќе од годишно ниво), што значи дека физичкиот производ учествува со само 1,6 отсто од таа сума.
Можно е ДВД-индустријата да ја премине границата од 10 цифри барем уште една година, доколку физичките филмови сè уште се во оптек. Но, и покрај тоа, тешко дека ќе трае многу подолго.
Големите американски трговци на мало, вклучувајќи ги „Бест Бај“, „Тарџет“ и „Волмарт“, или повлекоа или престанаа да продаваат ДВД и „блу-реј“, така што идејата дека физичкиот производ би можел целосно да се укине во блиска иднина не е исклучена.
Извор: n1info.hr
Фото: Freepik