Како инфлуенсерите на „Тик-ток“ ветуваат брза заработувачка преку различни курсеви

Како инфлуенсерите на „Тик-ток“ ветуваат брза заработувачка преку различни курсеви

Подготвил: Маја Пероска

Лектор: Ивана Кузманоска

Во видео на „Тик-ток“ со над 4 милиони прегледи, Џилијан Рандал претставила лесен начин за почетниците да заработат од 5.000 до 10.000 долари месечно.

- Сѐ што треба да направите е да станете продавач на „Амазон“. За секој производ што го промовирате и ќе ги убедите луѓето да го купат, компанијата ќе ви плати провизија - рекла таа.

Она што во видеото не го открива е дека таа не успеала. Видеото било едно од првите што ги објавила на нејзиниот профил во август 2023 година, но таа престанала да продава производи од „Амазон“ на „Пинтерест“ по околу еден месец кога не можела да генерира значителен приход.

Наместо тоа, мајката која останува дома во нејзините 40-ти смета дека е многу попрофитабилно да ги научи нејзините приближно 58.000 следбеници како да станат успешни онлајн маркетери. Таа тврди дека тајните на нејзиниот успех може да се најдат на онлајн курсот „Дигитална академија за богатство/Digital Wealth Academy“, кој ги учи луѓето како да градат онлајн бизнис и да продаваат производи додека спијат. Таа го продава курсот за 497 долари, што ѝ носи најмалку 17.000 долари месечно.

Промоција на курсеви за дигитален маркетинг

Рандал е дел од растечкиот екосистем на креатори на платформи како „Тик-ток“ и „Инстаграм“ кои промовираат курсеви за дигитален маркетинг, за луѓе кои сакаат да го зголемат својот приход. Бидејќи зголемените трошоци за живот принудија многу Американци да заработуваат повеќе пари, хаштагот „#SideHustle“ има околу 6,9 милиони објави на „Инстаграм“ и 4,1 милиони на „Тик-ток“. И додека е можно да се биде успешен партнер за „Амазон“ или други брендови, многу креатори откриле дека е многу полесно да се бараат тајните на успехот отколку да се практикува она што го проповедаат.

Некои инфлуенсери промовираат свои едукативни материјали, но многумина продаваат популарни курсеви како „Digital Wealth Academy“, „The Roadmap Exclusive“ и „Legendary Marketer“. Сите ветуваат дека ќе учат за основите на дигиталниот маркетинг и градење онлајн бизнис.

- Пасивниот приход е код за измама - се вели во насловот на веб-страницата на „Академијата за дигитално богатство“. Курсот ветува дека ќе ви помогне да изградите бизнис по идеален распоред.


Големи стимулации

Некои од овие компании им даваат на инфлуенсерите дури 85 отсто од приходите од продажба, секојпат кога ќе продадат курс, а некои го нудат она што е познато како „главни права за препродажба“, така што креаторите можат да задржат 100 отсто од профитот од која било продажба на курсеви. Како резултат на тоа, „Форбс“ открива дека многу креатори ветуваат дека е лесно да се заработат пари, со надеж дека ќе привлечат корисници на нивната страница. Објавите со хаштагот „#SideHustle“ се полни со ветувања за „глупави лесни“ или „мрзливи“ работни места, кои наводно им овозможуваат на корисниците да заработуваат илјадници долари месечно од удобноста на нивниот кауч.

Креаторот Кристал Витер тврди во видео на „Тик-ток“ со над 6 милиони прегледи дека секој може да потроши 30 минути создавајќи „дигитален производ“ на „Канва“ и да заработува 8.100 долари месечно од продажба, додека друга креаторка, Одри Мари, промовира работа за услуги за транскрипција, за да заработи дополнителни 3.000 долари месечно во видео со 2 прегледи. Преку врски во нивните профили, Витер го продава курсот „Патоказ“, а Мари го продава курсот „Академија за дигитално богатство“.

Во интервјуа за Форбс, компаниите зад двата курса обвиниле некои креатори за лажни тврдења, за тоа колку приходи може да се заработат од нивните курсеви и се држат до нивните деловни практики.

Брачната двојка Зак и Хана Пипинс, креаторите на „Патоказ“, го промениле својот бизнис-модел во август. Тие го отфрлиле моделот на правата за препродажба за придружна програма, што им овозможило да го оддалечат својот бизнис од она што Хана го опишува како измамничка содржина.

Шемите за брзо збогатување ретко се реални


Рандал вели дека имитирала други креатори во нејзините први објави и оттогаш го променила својот пристап бидејќи не се чувствувала добро поради тоа.

Но, како што често се случува, шемите за брзо збогатување ретко се реални.

- Проблемот бр. 1 со културата на збогатување на „Тик-ток“ е фактот дека често е полесно да научиш некого како да прави нешто отколку навистина да го направи тоа - вели Нејт Хоскин, основач и генерален советник на „Хоскин капитал“од Колорадо и инсфлуесер на „Тик-ток“ со повеќе од 230.000 следбеници.

Влогот е голем. Федералната трговска комисија во некои случаи тужеше компании и поединци за заблуда на потрошувачите за приходите што можат да ги заработат преку различни онлајн можности, од е-трговија до партнерски маркетинг.


- Ваквите видеа се стапици. Луѓето сфатија дека тие привлекуваат внимание и ги тераат да ги гледаат. Лесните пари се само привлечни- вели Рајан, креатор кој прави видеа во кои испитува измами за правење пари.

Извор: forbes.dnevnik.hr

Фото: Freepik