Компанијата „Рејв ревју“, користејќи ја алатката за истражување „Сентистренгт“, успеала да оцени над милион твитови поврзани со брендови за позитивна и негативна содржина. Сите брендови што имале помалку од десет лоши твитови не биле вклучени во истражувањето.
Резултатите се поделени во категории. Во категоријата наречена голема технологија, „Мајкрософт“ е убедливо број еден компанија која не ја сака целиот свет, и е омразена во 22 земји, вклучувајќи ги и САД. За споредба, „Фејсбук“ и „Гугл“ не ги сакаат 24 земји.
Вреди да се напомене дека „Фејсбук“ има највисока стапка на омраза во категоријата голема технологија во одредена земја - 85 отсто во Хонгконг. Ирска и Пакистан, пак, не се големи обожаватели на „Епл“, со стапки на омраза од 73 и 64 отсто, соодветно. Исто така, се чини дека Зимбабве не ја сака компанијата „Пепси“ поради некоја непозната причина.
Кликнете на фотографијата за да ја зголемите резолуцијата
Во истражувањето не е опфатена Македонија, но од земјите на Балканот, Србите најмногу го мразат брендот „Тесла“, а Грците го мразат брендот „Сони“.
Кога станува збор за САД, најомразени брендови на првите пет места се „Убер“, „Лего“, „Сони“, „Мајкрософт“ и „Нетфликс“.
Во категоријата брендови за игри не е изненадување што доминира „Убисофт“ бидејќи е најомразен бренд во 23 земји.
Кликнете на фотографијата за да ја зголемите резолуцијата
Во категоријата бренд за брза храна најомразениот бренд во САД и во Велика Британија е „Доминос“, иако Кеј-еф-си е најмалку омилен бренд за брза храна во повеќето земји во оваа категорија.
Кликнете на фотографијата за да ја зголемите резолуцијата
Извор:
Techspot.com
Фото: Rave