„Никогаш не добивате втора шанса за да оставите прв впечаток.“
Работодавците мора да поминуваат низ стотици резимиња за многу кратко време за време на секое вработување. Експертите велат дека просечно, секој работодавец троши помалку од една минута за разгледување на едно резиме. Некои истражувања велат дека секоја проверка трае приближно 6 секунди.
За да го привлечете вниманието на работодавецот со своето резиме треба да работите на неговото подобрување. Во секој случај, одбегнувајте ги овие 20 работи кои се гаранција дека вашето резиме ќе заврши во отпадот:
- Животна историја.
- Хаотичен изглед.
- Многу фотографии.
- Вештачки вовед.
- Небитни лични детали.
- Вештини кои секој ги има.
- Необјаснети празнини.
- Необични фонтови.
- Празни социјални профили.
- Напишани во прво лице.
- Наброени обврски од претходни работи.
- Лаги или претерани тврдења.
- Работна електронска адреса.
- Референци.
- Генерални резимиња.
- Здодевни мотивациони писма.
- Работни места пред 15 години.