Сите луѓе одат на пазарење, а веројатно една од работите што најмногу ги нервираат е преместувањето на производите. Понекогаш овие промени се суптилни, па се преместува само еден производ, а понекогаш трговците на мало преместуваат цела категорија производи на другиот крај од продавницата.
- Трговците се очајни да направат нивните продавници да изгледаат подобро од нивната конкуренција. Еден од најдобрите начини да го направат тоа е да го променат распоредот. Но, тоа е и начин да ги принуди клиентите да одат до секој дел од продавницата, очекувајќи да направат дополнителни набавки што не ги планирале - вели Џеф Кембел, поранешен менаџер на „Хол фудс“, голема американска продавница.
Логичната и главна причина е што продавниците со различна стока сакаат да постигнат што поголема продажба, а тоа е најдобриот начин за дополнителна заработка. Со цел да го максимираат профитот, потребно е нивните клиенти да купат повеќе работи отколку што првично планирале. За да се случи ова, тие треба да им отежнат на клиентите да ги најдат потребните намирници. Ова е место каде што стапува во игра преместувањето на производите во продавницата.
Фото: Freepik
Ако посетите една продавница денес, а потоа се вратите неколку месеци подоцна, ќе откриете дека некои производи не се таму каде што првично сте ги нашле. Додека шетате обидувајќи се да ги лоцирате, ќе видите други производи што ќе ви го привлечат вниманието, па постои можност кај вас да се појави импулсивно купување.
Исто така, со преуредување на продавницата се овозможува најпродаваните производи да бидат поставени на предната страна што ги привлекува купувачите. Освен тоа, профитот на некои производи е поголем отколку на други. Имајќи го ова на ум, некои трговци на мало ќе ги стават оние производи што имаат поголема маржа на полица, што е на ниво на очите на клиентите.
Продавниците се преуредуваат и кога ќе излезе нов производ, што може да биде доста често. Исто така, продавниците се преуредуваат кога поединечна компанија ќе престане да произведува производ. Во сите овие случаи, продавницата мора да го промени распоредот за да направи простор за нови производи.
Извор:
Index.hr
Фото: Freepik