Син ми е седмо одделение, но уште кога беше трето одделение, забележав дека има тешкотии со читање и пишување. Со моја помош успеа да научи да чита и да пишува, а работи и со дефектологот во училиште, но многу малку. Иако има препораки од центарот МКФ за изготвување ИОП програма по македонски и математика, тоа не се случува. Ми рекоа дека е задоцнета дислексија, но крајната дијагноза е тешкотии во школството. Тој е нормално дете, се дружи, тренира ракомет, не е проблематичен, но сѐ уште не е самостоен за домашни и учење. Можно ли проблемот да е настанат во прво одделение, тогаш имаше лоша наставничка, ги навредуваше, ги кубеше, им се дереше, со стапче ги маваше по рачињата и тој воопшто не го засака школото. Ве молам за совет како да му помогнам да може сам да ги завршува домашните и сам да учи.
Одговорот од психологот прочитајте го на
Деца.мк