Компанијата „Facebook“ ги претстави победниците на своите овогодинешни награди. Социјалната мрежа забележала неколку трендови помеѓу овогодинешните учесници.
- Повеќе од три четвртини од победниците од Европа и Средниот Исток вклучиле видео, а процентот изнесува 80% во Јужна Америка и регионот во Азија и Пацификот.
- Кампањите од регионот во Азија и Пацификот продолжиле со користење хумор за да привлечат внимание. - Подобри биле кампањите кои ги поттикнувале луѓето да направат нешто благородно.
- Новата категорија за иновативност привлекла над 100 учесници.
- Новата категорија за најдобро користење на платформите на „Facebook“ имало над 450 учесници.
Главната награда била доделена на „R/GA“ за својата кампањата „Beats by Dre“.
Наградата за хуманитарни и непрофитни организација била доделена на „Ogilvy & Mather Chicago“ за нивната кампања „Give me a heart“. Победникот за мал бизнис е „Squatty Potty“ за кампањата „The unicorn changed the way I poop“.
Победници во категоријата Надвор од „Facebook“ се:
За најдобро искористен „Facebook“ наградите ги земаат:
Сите детали за кампањите и за останатите победници се
тука.