Наставниците кои се движат кон мешана парадигма наскоро сфаќаат дека на традиционалните физички „училници“ им е потребна модификација. Во повеќето случаи, традиционалниот мебел во традиционалната соба со табла напред не се вклопуваат и не ги поддржуваат моделите на мешано учење.
Ова може да предизвика губење на интензитетот и ентузијазмот како што наставникот се бори да пронајде решение. Наставниците кои започнуваат да имплементираат мешано учење мораат да го обележат времето, и често пати се исфрустрирани или се обидуваат да импровизираат со она што им е на располагање додека се дизајнираат флексибилни места за учење.
Со тоа, една организација која се движи кон помешан модел на учење треба да биде свесна за голем број важни планирања, проектирања и аспекти на флексибилните средини за учење. Во продолжение ви нудиме параграф кој и` овозможува на една организација да го утврди своето разбирање и посветеност на промените кои се потребни. Други аспекти на организацијата со широк потег на мешано учење, се инфраструктура, лидерство, начин на размислување, организациска и кадровска структура.