X
 01.09.2016 Култура

Зошто познатите брендови испуштаат букви од нивните имиња?

Буквите А, B, и О (на англиски јазик) наеднаш започнаа да исчезнуваат од логоата и знаците на најголемите компании во светот, меѓутоа причината нема никаква врска со вандализмот.

 

bukvi


Оваа кампања има за цел да ја подигне јавната свест за важноста на крводарителството. Организацијата „NHS Blood and Transplant“ заедно со агенцијата за јавни односи „Engine Group“ ја лансираа кампањата наречена „Missing Type“, во која компаниите ги испуштаат буквите од нивните логоа кои ги означуваат крвните групи.

Кампањата предупредува за намалувањето на крводарителите за неверојатни 30% во изминатава деценија и сака да ги охрабри луѓето да станат крводарители.

Неколку големи компании веќе се придружија и го поздравија напорот. Брендовите како „Googgle“, „Microsoft“, „Santander“, „Tesco“, и градовите како Амстердам и Торонто ги отстранија буквите од нивните логоа со цел да ја подигнат свеста за важноста на крводарителството.

Кампањата веднаш се покажа како успешна: после 10 дена лансирање, се пријавија дури 30.000 нови крводарители.

На секои две секунди некому во светот му е потребна трансфузија со крв. Бидете и вие дел од кампањата и донирајте крв.

 



ГАЛЕРИЈА
Подготвил: Тамара Гроздановски

Издвојуваме

Слични вести од Fakulteti.mk

Култура