Огромната
количина на податоци кои “Facebook“ ги собира за секој еден од нејзините корисници се изложени. И се што е потребно е доградување на “Chrome“. Рекламата за следење на корисниците има огромна количина на информации за своите корисници, со цел да им обезбеди маркетинг, за кој сметаат дека ќе биде корисно и успешни за двете страни. Алгоритмите што и даваат способност на оваа работа се она што му носи огромен успех на “Facebook“, но тие и понатаму остануваат тајна.
Тие се изградени од огромен збир на различни влезови. На страната на пример може да се види кои луѓе сакаат одредени статуси и потоа врз основа на тоа одлучува каков вид на филмови нив им се допаѓа.
Корисниците може да означуваат фотографии на одредено место, да ја пишуваат својата омилена музика на нивниот профил, коментар на статија за одреден политичар или промена на статусот за нивната врска и секоја од овие парчиња на информации се најавени како начин за да се дознае повеќе за некоја личност.
Овие информации не мора да значи дека треба да доаѓаат од “Facebook“. Копчињата “Like“, кои се речиси на секоја веб-страна може да се следат, за она што луѓето преферираат. И информациите на други апликации како “Instagram“ и “WhatsApp“ се додаваат како ризница на податоците на “Facebook“, што значи дека луѓето не секогаш треба да користат “Facebook“ апликација за да придонесат до нивните онлајн досиеја.
Некои од податоците и не доаѓаат од вашата интеракција со “Facebook“.“ProPublica“ објави дека компанијата ги "купува податоци за своите корисници", информации како заеми, каков автомобил поседувате и навиките за купување од страна на некои од комерцијалните податоци на големите брокери", што значи дека дури и ако корисникот има направено сѐ за да остане непознат, сепак досието на “Facebook“ може да биде полно со информации.
Од таа причина, страната “ProPublica“ изгради специјална
Chrome екстензија која му овозможува на едно лице да види она што “Facebook“ вели дека го знае за своите корисници. Некои од податоците се многу специфични, вклучувајќи ја и големината на куќата на една личност или колку кредитни картички тие имаат и сето тоа е собрано преку различни интеракции кои луѓето ги имаат со веб страните.
SaveSave