Фото: Osmo
Онлајн учењето порано вклучуваше малку повеќе од е-верзии на книги од стандардните учебници, но повеќе не е така. Денес повеќето иновативни компании во полето на образованието знаат дека самата суштина на она што треба да го знаеме претрпе фундаментални промени. За некои од компаниите на овогодишната листа, тоа значи поддршка во развојот на нови соодветни вештини како што е компјутерско размислување („Мinecraft“) и критичко размислување („Newsela“). Другите, како „Pluralsight“ и „2U“ на професионалците им нудат начин да бидат во чекор со новитетите и да ги унапредат своите кариери без да мора да ја напуштат нивната удобна зона.
Кликнете на името на компанијата за да дознаете повеќе за тоа зошто се најде на листата.
1.
„Microsoft“
Затоа што изгради нови светови во училницата
2. „Duolingo“
Затоа што им овозможи на пријателите да ги споредат нивните белешки како што учат нов јазик
3. Институтот за технологија во Џорџија
Затоа што стана најголемата национална компјутерско научна програма
4. „Icivics“
За користење на дигитални игри преку кои децата ги учат нивните права и одговорности
5. „Admithub“
За користење на чат-ботови за подобрување на резултатите на факултет
6. „Newsela“
Затоа што на децата им помогна подобро да ги сфатат вестите - на нивно сопствено ниво на читање
7. „Pluralsight“
За препознавање дека учењето на работа треба да биде на барање
8. „Osmo“
За изработка на едукативни игри кои магично го интегрираат дигиталното и физичкото
9. „Panopto“
За тоа што предавањата ги направи повеќе интерактивни
10. „2U“
Затоа што докажа дека студентите се подготвени да плаќаат за одлично
онлајн учење