Се наоѓаме во свет во кој владеат социјалните мрежи и често, свесно или потсвесно, тие го формираат нашето мислење за различни производи.
Инфлуенсерите, како што кажува нивното име, го шират своето влијание врз јавноста преку нивните профили, а повеќето корисници повеќе им веруваат на нивните критики отколку на самиот бренд. Меѓутоа, многу инфлуенсери ќе го кажат најдоброто за производот за кој се платени да го користат, без разлика што инаку никогаш не би обрнале внимание на она што го „продаваат“.
Ова нè доведува до трендот наречен „деинфлуенсерство“. Идејата за овој поим е познатите инфлуенсери да ни ја кажуваат само вистината на нивните профили и да го даваат своето искрено мислење за производите.
Овој збор веќе кружи низ социјалните мрежи, а некои корисници се нарекуваат „деинфлуенсери“. Овие познати корисници даваат навистина корисни информации во кои искрено кажуваат кои производи се со лош квалитет.
Во продолжение се неколку примери.
Извор:
Lola magazin
Насловна фотографија: Pixabay