Марк Закерберг пред неколку години најави нова насока за својата компанија. Тој го префрли фокусот на виртуелните светови или метаверзумот и соодветно го смени името на компанијата во „Мета“. Неговата визија беше дека во иднина луѓето ќе поминуваат многу време во вакви виртуелни светови, но освен што метаверзумот се покажа како финансиска вреќа без дно со сомнителна иднина, во меѓувреме речиси сите компании се фокусираа на целосно различна технологија - вештачка интелигенција.
А „Мета“ има големи планови со вештачката интелигенција, па на конференцијата СИГРАФ, Закерберг појаснил некои од тие планови. Тој сега сака нешто сосема поинакво - користење на вештачката интелигенција за создавање дигитални двојници кои ќе комуницираат во ваше име со други луѓе преку интернет. Нагласил дека таквите двојници би можеле да бидат корисни за креаторите и малите компании, кои преку социјалните мрежи и други канали добиваат различни прашања на кои треба да одговорат.
Она што тој го опишува изгледа како ваша лична услуга за клиенти, или ваша верзија на вештачка интелигенција, како некој вид агент или асистент што ќе комуницира со заедницата. Тој нагласил дека креаторите често немаат време да комуницираат со заедниците и нивните следбеници, па нивните дигитални двојници ќе можат да го прават тоа наместо нив.
Но, прашањето е дали тоа ќе го сакаат следбениците и обожавателите, бидејќи понекогаш не им е важно да добијат едноставни информации, туку нивните идоли да ги забележат и да комуницираат со нив, а не тие да добиваат некакви одговори од вештачката интелигенција.
- Сакаме да можеме лесно да ја повлечеме целата ваша содржина и многу брзо да лансираме деловен агент кој ќе може да комуницира со вашите клиенти, да работи на продажба и поддршка на клиентите. Исто така, таквите агенти би можеле да објавуваат содржини на социјалните мрежи за да го привлечат вниманието на корисниците. Што се однесува до креаторите, од една страна, таквите агенти за вештачка интелигенција би можеле да им ја олеснат работата, но од друга страна, илјадници влијателни лица едноставно би можеле да почнат да објавуваат содржина со вештачка интелигенција, додека оваа технологија би можела да започне да комуницира со своите следбеници во нивно име - гласи идејата на компанијата.
Ова би можело да доведе до нов бран на содржина со вештачка интелигенција, на која „Мета“ на крајот би можела да ја тренира својата вештачка интелигенција.
Извор: zimo.dnevnik.hr
Фото: Freepik