X
 08.11.2021 Живот

Учениците денес не го доживуваат психологот како казна, туку како помош

Кога се борат со каков било проблем, учениците стануваат потиштени, повлечени, вознемирени, со ниска самодоверба и ниска самопочит, стануваат помалку мотивирани за извршување на училишните задачи и почнуваат да добиваат слаби оценки. Во некои случаи децата знаат да манифестираат и психосоматски реакции, како што е гадење, главоболки, во зависност од тежината на самиот проблем, вели училишниот психолог Елена Темелкоска

Најчести проблеми поради кои учениците доаѓаат на разговор со училишниот психолог се тешкотии во учењето, намалена концентрација, отсуство на внимание, анксиозност, социо-емоционални проблеми, односи со другите деца и соученици, односи со родителите, односи со наставниците, несоодветно однесување. Учениците доаѓаат на разговор секогаш кога имаат потреба било за разговор било за консултација или совет. Мал дел од децата во основно училиште доаѓаат самостојно во канцеларијата на психологот. Во најголем дел учениците се испраќаат на разговор кај училишниот психолог откако ќе биде детектиран проблем или ќе биде забележана некаква промена од страна на наставниците или родителите, ни сподели Елена Темелкоска, училиштен психолог во ООУ „Кирил и Методиј“, Стајковци.
Од нејзиното досегашно искуство, барањето помош од училишниот психолог зависи, исто така, и од свесноста на учениците и тежината на проблемот.

Прочитајте повеќе на Деца.мк

Издвојуваме

Слични вести од Fakulteti.mk

Живот