Многу корисници забележале дека резултатите од пребарувањето на „Гугл имиџ“, покрај оригиналните фотографии, вклучуваат и хиперреалистични слики генерирани од вештачката интелигенција. Ова предизвикува загриженост за дезинформации. На пример, кога бараат слики од бебиња пауни, некои корисници пронашле фотографии изработени со вештачка интелигенција кои воопшто не потсетувале на птиците.
Корисник на „Редит“ пријавил дека видел слични неточни резултати за различни бебиња животни. Спротивно на тоа, потрагата по јавни личности како Илон Маск и Доналд Трамп покажувала точни фотографии.
„Гугл“ сè повеќе користи вештачка интелигенција за да ги подобри резултатите од пребарувањето, и покрај минатите проблеми со прецизноста и доверливоста. Додека големите компании за вештачка интелигенција работат на подобри начини за означување слики генерирани со вештачка интелигенција, овие маркери би можеле да останат незабележани од корисниците кои брзо се движат низ резултатите од пребарувањето.
Во меѓувреме, „Гугл“ планира да започне да означува слики генерирани со вештачка интелигенција во резултатите од пребарувањето. Ова значи дека наскоро ќе видите известување кое ќе покажува дали сликата е создадена или изменета од вештачка интелигенција, што ќе го олесни разликувањето помеѓу двете слики.
Некои корисници сугерираат дека еден начин да се избегне оваа забуна е да се приспособи пребарувањето на слики на „Гугл“ за да се исклучат резултатите пред 2022 година, кога генеративната вештачка интелигенција станува популарна.
Сепак, може да ги филтрира и важните неодамнешни вести и медиуми што им се потребни на корисниците. Зголеменото присуство на фотографии генерирани со вештачка интелигенција во резултатите од пребарувањето ги нагласува предизвиците за разликување на она што е реално.
Извор: bajtbox.com
Фото: Freepik