Во денешно време, кога секој бара работа, тешко е човек да се издвои од останатите кандидати за работа.
Меѓутоа 21 годишниот Сумук Мехта успеал во тоа. Сумук се занимавал со создавање на CV-а за кандидатите за магистратура додека бил на колеџ, со што заработувал пари. Но, за него одлучил да направи нешто сосема различно.
„Сакав да работам во „GQ“ бидејќи сакав место кадешто ќе можам да го искористам моето знаење во маркетинг колку што можам покреативно“, вели Мехта.
За подготовка на неговото
резиме му биле потребни три недели, а потоа го испратил директно во канцелариите на магазинот „GQ“ во Њујорк, Лондон и Мумбаи. Од компанијата биле толку многу воодушевени, што канцеларијата во Лондон му понудила практикантство без интервју токму поради неговата креативна идеја.