Според најновите истражувања, „Фејсбук“ продолжува да води како најпопуларна социјална мрежа меѓу интернет-корисниците, но генерациските разлики во навиките за користење на платформата се доста очигледни.
Податоците покажуваат дека меѓу помладите корисници, особено оние на возраст од 18 до 25 години, „Фејсбук“ заостанува зад конкуренцијата, додека популарноста на „Јутјуб“, „Инстаграм“ и „Тик-ток“ продолжува да расте.
Помладите генерации ги фаворизираат „Јутјуб“ и „Инстаграм“
Иако „Фејсбук“ има најголем број корисници на глобално ниво, ситуацијата се менува кај корисниците на возраст од 18 до 25 години. Повеќе од 60 отсто од оваа возрасна група користат „Јутјуб“, „Инстаграм“ и „Тик-ток“, што јасно укажува дека овие платформи станаа доминантни кај младите.
„Јутјуб“ е омилен за видеосодржини, додека „Инстаграм“ и „Тик-ток“ со својата визуелна природа нудат совршен простор за споделување фотографии, видеа и приказни, сето тоа во интерактивно опкружување.
„Фејсбук“ ѝ помага на постарата популација
„Фејсбук“ и понатаму е најпосетуваната платформа на глобално ниво, но бележи специфичен пад кај корисниците помлади од 35 години.
Статистиката покажува дека процентот на корисници во оваа возрасна група е под 60 отсто, додека дури 75 отсто од корисниците на возраст од 36 до 65 години ја користат оваа платформа.
Оваа бројка јасно покажува дека „Фејсбук“ и понатаму доминира меѓу постарите корисници кои го користат главно за да бидат во тек со настаните, да одржуваат контакти со роднините и пријателите и да пристапат до различни групи и заедници.
Промени во целите за користење социјални платформи
Друг значаен тренд што се појавува во истражувањето е промената на основните цели за користење на социјалните мрежи. Во минатото, главната причина за користење на платформите беше комуникацијата со пријателите и семејството, но денес, гледањето забавна содржина стана доминантна цел на користењето на социјалните мрежи.
Ова е резултат на зголемената популарност на видеосодржините, мемиња и забавни објави што доминираат на платформи како „Јутјуб“, „Инстаграм“ и „Тик-ток“.
Исто така, забележан е значителен раст на бројот на корисници кои ги користат социјалните мрежи како извор на вести и информации. Иако социјалните платформи првично се сметаа за средства за меѓусебна комуникација, денес тие станаа клучни канали за брзо ширење на информации, кои вклучуваат сè, од глобални вести до конкретни теми од интерес.
„Вацап“ и „Месинџер“ главни апликации за комуникација
Кога станува збор за основната комуникација, „Вацап“ и „Месинџер“ остануваат најкористени платформи.
Иако овие апликации првично беа популарни за едноставни пораки, денес тие имаат различни функции, вклучувајќи мобилно плаќање и купување. Овие дополнителни опции ја зголемуваат лојалноста на корисниците, бидејќи им овозможуваат на корисниците да останат на една платформа за многу дневни активности.
Извор:
24sedam.rs
Фото: Freepik