Најновото издание на ОЕЦД на извештајот „Образованието на прв поглед“ дава увид во образовните системи за сите земји членки на организацијата.
Еден интересен аспект на истражувањето е времето што наставниците всушност го поминуваат во училницата. Во просек, наставниците во училиштата во земјите на ОЕЦД треба да предаваат 865 часа годишно во јавните институции (просек од основните и средните часови за настава), иако постојат големи разлики во времето на настава помеѓу земјите.
Генерално,
наставниците поминуваат помеѓу три и шест часа секој ден во училницата, иако не постои одредено правило за тоа како се распределува времето на настава во текот на целата година. Исто така, годишните часови за настава варираат во голема мера, дури и во рамките на Европа. Наставниците во италијанските училишта треба да предаваат 941 час годишно, што е речиси 80 часа повеќе од просекот на ОЕЦД, додека оние во Полска предаваат речиси 200 часа помалку од просекот.
Фото: Statista
Инфографикот погоре дава преглед на годишните часови низ десет избрани земји. Во Костарика, наставник во државно училиште работи просечно 1.134 часа годишно, додека Австралија е назад со 1.008 часа. И напредните азиски економии се најдоа на списокот, а наставниците во Јапонија и во Јужна Кореја предаваат 834 и 749 часа, соодветно.
Целосниот извештај можете да го најдете
ТУКА.