17-годишниот Џо Бриндл, основач на организацијата „Предавај за иднината“, вели дека британските училишта треба да ја стават природната средина во срцето на образованието.
Британските министри се согласуваат дека е важно учениците да научат за климатските промени, но Џо смета дека училиштата не успеваат да ги подготват учениците.
Следната недела Џо ќе бара од Парламентот реконструкција на образованието за животна средина.
- Тоа се луѓе со дипломи од „Оксфорд“ и „Кембриџ“ кои стануваат главни извршни директори на компании за фосилни горива и токму тие предизвикуваат најголемо уништување на нашиот свет - вели Џо.
В среда, Џо, кој е ученик во училиштето „Девизес“, заедно со десетина други 18-годишници што го сочинуваат јадрото на „Предавај за иднината“, во Парламентот ќе биде домаќин на настан поврзан со нивната цел.
Фото: Тeachthefuture.uk
Групата која ја води студентската британска климатска мрежа, најпозната по училишните штрајкови за климата, и студентската Националната унија на добротворни организации ќе објават нацрт-закон за итни случаи, што ги опфаќа нивните клучни барања за кои Џо верува дека ќе бидат навистина големи.
Идејата е базирана на законот за образование за национална одбрана на САД од 1958 година, чија цел била да се почне со инженерство, математика и научно образование и да ѝ се даде на Америка предност во вселенските и вооружените трки. И се исплатила - до јули 1969 година просечната возраст во контролите на мисијата „Аполо“ била 28 години.
- Мислам дека покажува дека образованието може да се искористи за да се реши овој тежок проблем, доколку фокусот е даден од владата - вели Џо.
- Но, наместо да се фокусираме исклучиво на наука, технологија, инженеринг и математика, опсегот на законот за климатски итни случаи треба да биде далеку поширок. Вселенската трка беше една работа, но климатската криза влијае врз секој дел и бара решенија од секој дел од општеството, без оглед дали е уметност, математика или науки - додава тој.
Тој сака сите да го разберат нивното влијание врз животната средина и да се обидат да направат работи што ќе имаат помало влијание. Луѓето треба да разберат како се случи климатската криза:
- Тоа е симптом на општ неодржлив систем - вели Џо.
Џо верува дека повеќето луѓе на негова возраст сакаат да знаат повеќе за климатските промени и што стои зад нив, проблемите со правдата и политиката зад неа. Тој смета дека училиштата се ограничени поради буџетите и често самите наставници немаат детално знаење за климатските промени.
„Предавај за иднината“ исто така смета дека климатската наука и одржливост треба да се вклучени во обуките на наставниците, а сите образовни институции треба да имаат нула-јаглерод до 2030 година.