Култниот „голф 2“ се смета за еден од најдобрите автомобили.
Тврдењето дека „фолксваген голф“ е многу популарен автомобил на територијата на поранешна Југославија е сосема на место. Пред повеќе од три децении, кога „голф“ се произведуваше и во Југославија, овој автомобил беше многу попристапен за просечниот купувач отколку денес.
Првите две генерации беа произведени помеѓу 1976 и 1992 година во фабриката ТАС (Сараевска автомобилска фабрика). Ова е една од главните причини зошто многу постари автомобили „голф“ сѐ уште можат да се видат на улиците во различни делови на поранешна Југославија.
Автомобилот беше толку добро и едноставно направен, што постарите автомеханичари за него велеа дека и „баба може да го поправи со три клуча“. Токму поради тоа, на многу љубители на автомобилите, љубители на различни поправки и преправки, често им служеше како основа за разни доработки и преработки.
Многу обожаватели ќе кажат дека вистинскиот „голф ГТИ“ е еден и единствен - „кецот“ од 1975 година. Првиот фабрички „голф“ на стероиди предизвика вистинска сензација кога се појави. Но, првата двојка „ГТИ“, во споредба со претходникот, беше побавна за возење, а беше критикувана и поради губење на експлозивноста поради зголемување на тежината. Затоа, „Фолксваген“ во 1986 година одговори со автомобил чиј мотор доби 16 наместо 8 вентили и 139 наместо 112 коња, па „ГТИ“ стана еден од најмоќните и најзабавни голфови за возење во тоа време.
Поттикнат од новиот успех, „Фолксваген“ не застана тука, па во 1989 година го издаде „Г60“, спортски модел со изменет дизајн.
На почетокот изгледаше како перспективна спортска машина, но не се покажа доволно доверлива, па во производство се задржа уште една година. Беа произведени само 5.000 примероци, но сепак остана запаметен по правоаголните фарови и специјалните спортски браници, кои подоцна можеа да се видат на модифицираната „двојка“.
Моќна играчка за „олд скул“ возачи
Како еден од симболите на одличната автомобилска механика, односно неговата едноставност и квалитет, втората генерација на „голф“ инспирира многу ентузијасти во светот, како и во нашиот регион, да го преработат во разни креации.
Летото 2020 година еден навидум обичен „голф двојка“ беше прогласен за најбрз во светот. Автомобилот претрпе низа модификации и ја доби назнаката „голф 2 Р33 турбо“, чиј мотор беше со неверојатни 1.300 коњски сили. Автомобилот достигна неверојатна брзина од 340 километри на час во трка со забрзување на 800 метри.
Втората екстремна „двојка“ е дело на германската работилница „Боба моторинг“, која со години ги воодушевува љубителите на автомобили со своите верзии на „подигнати“ голфови. Автомобилот може да забрза од 0 до 100 за само 2,1 секунди, додека од место до 200 му се потребни 5,4 секунди. Тежи 1.220 килограми, па постигнува идеален сооднос од една коњска сила по килограм. Ова му овозможува да ја помине патеката од 402 метри за 8,76 секунди, со максимална брзина од 267,9 километри на час.
Извор:
Mondo.ba
Фото:
Wikipedia