Глобалните испораки на таблети го продолжија својот надолен тренд во 2023 година, достигнувајќи го најниското ниво во повеќе од една деценија. Според ИДЦ, „Епл“, „Самсунг“ и други испорачале 128,5 милиони таблети минатата година, што е помалку од 161,6 милиони во 2022 година.
- Без значителни подобрувања во економијата и потрошувачите кои ги префрлаат своите пари на работи надвор од потрошувачката електроника, таблетите можеби нема да бидат високо на листата со приоритети - истакнал Ануропа Натарај, висок истражувачки аналитичар во ИДЦ.
Новите модели на „ајпад“ би можеле да бидат многу неопходна и неочекувана придобивка за индустријата, бидејќи „Епл“ останува неприкосновен лидер на пазарот со близу 40 отсто удел во однос на испораките по единици и уште повеќе во однос на вредноста. По објавувањето на оригиналниот „ајпад“ во 2010 година, продажбата на таблети вртоглаво порасна, достигнувајќи го својот врв на 230 милиони единици во 2014 година. Потоа, сепак, пазарот значително се „залади“.
Прво дојде сознанието дека луѓето ќе ги користат нивните (несубвенционирани) таблети подолго отколку што ќе ги користат своите телефони. Тогаш паметните телефони стануваа сѐ поголеми и поголеми, предизвикувајќи ја потребата за купување дополнителен уред за многу потрошувачи.
Глобалните испораки на таблети постепено паднаа од 230 милиони во 2014 година на 145 милиони во 2019 година, пред ковид-кризата да обезбеди спас за индустријата.
Како што луѓето се приспособуваа да работат или да учат од дома, индустријата забележа невидена побарувачка во сегментите на потрошувачите и образованието, а пазарот се врати на раст во 2020 и 2021 година. Сепак, закрепнувањето беше краткотрајно бидејќи таблетите се чини дека минуваат низ криза предизвикана од продажбата на лаптопите и паметните телефони.
Извор: ictbusiness.info
Фото: Freepik