Не слично како другите религии постои верување дека да се биде хомосексуалец и муслиман се две целосно спротивни нешта. За многумина да се биде хомосексуалец значи изолација, одбивање и забрани.
Лиа Дајрес дипломира на оваа тема и работи на проектот „Да се биде хомосексуалец. Да се чувствува како муслиман“ во кој ги документира страдањата на хомосексуалците. Еве што велат дел од оние со кои таа се сретнала:
Сара, Њујорк
„Чувствувам како двата идентитета ми се комплетираат еден со друг, ги славам и двата. За мене никогаш немало проблем што сум хомосексуалка во муслиманска заедница. За мене она што секогаш беше проблем е кога одам на одредени места се соочувам со исламофобија. Таму се мисли дека не е возможно да се биде муслиманка и хомосексуалка во исто време. Но исламот никогаш не беше дел од мојот живот што ме ограничуваше, туку она што ми даваше сила.“
Лудовик, Париз
„Во 2012 откако не најдов ниту еден имам во Франција кој беше подготвен да закопа муслиман транссексуалец, јас основав џамија која е отворена за сите во Париз. Реакциите беа доста бурни. Да се биде муслиман, Арап и геј и член на повеќе малцински групи ми ги отвори очите: малцинствата се дискриминирани од различни причини во време на економска криза. Мора да знаеме повеќе за исламот, и мора да разбереме кои сме ние за да се бориме со хомофобијата.“
Џои, Лос Анџелес
„Бев прилично голем атеист додека не наидов на копија од новела на витезот Михаел Мухамед за исмислено муслиманско панк движење кое стана вистинско откако беше објавена. Ја порачав, и ја прочитав и ми се отворија очите во врска со религијата. На некој начин јас бев православен во мислите кога ги ставав ЛГБТ заедницата и
исламот заедно. Бидејќи на прв поглед изгледа темно кога ќе погледнете во Куранот или Хадисите, јасно е дека не може да биде во ред. Но кога може да читате други извори, други стихови од Куранот, други Хадиси, станува јасно дека сѐ е прашање на тоа како ќе го интерпретирате.“