Шега за која се зборува доста долго особено во САД е една од 1996 година кога ресторанот за брза храна Тако Бел платил огласи преку цели страници во седум водечки весници.
Фото: Wikipedia
Во нив на први април напишал како го купил симболот на американската слобода – ѕвоното на слободата и дека името на својата компанија ќе го промени во Тако Либерти Бел. Продажбата на тој симбол била објаснета дека е со цел долгот на земјата да се намали.
Американците наседнале и пробале да се побунат против тоа. Шегата го достигнала врвот кога секретарот за односи со јавноста на Белата куќа побарал објаснување.
Дури попладнето на тој 1 април страстите се смириле бидејќи станало јасно дека тоа е шега. Ресторанот за брза храна од овој потег добил несекојдневен публицитет. Дејвид Пејн, основач на ПР агенцијата која била вклучена во создавање на оваа шала подоцна рекол дека тоа е најуспешен проект на кој некогаш работел.
Трошокот на целата кампања бил само 300.000 долари, а Тако Бели заработил 25 милиони долари од раст на продажбата на храна во рестораните.