Текстуалните математички задачи често пати се интересни затоа што ја уништуваат монотонијата во пронаоѓањето граници, иако нивната вистинска цел е да го направат користењето на променливите полесно.
Наставниците често пати се обидуваат да бидат креативни кога создаваат математички задачи, со што внесуваат социјални аспекти во нив.
Екстремен пример за ова е домашната задача која еден професор им ја дал на своите ученици во средно училиште во Пенсилванија.
И не е само оваа задача. Подолу тој на своите ученици им поставил задача со самохрана мајка.
Неколку родители се пожалиле, а
професорот рекол дека прашањата доаѓаат од веб страна која на наставниците и овозможува да земаат планови, квизови, домашни и други извори од секаде низ светот.
Училиштето изјавило дека прашањата не биле дел од одобрената наставна програма и се извиниле, посочувајќи дека ќе преземат мерки за во иднина да спречат вакво нешто.