X
 06.04.2022 Технологија

Инфлуенсери со милиони следбеници што всушност не постојат

На социјалните мрежи постојат компјутерски генерирани инфлуенсери. Станува збор за виртуелни личности управувани од страна на брендови или медиумски агенции. На платформата „Мета“ веќе има над 2.000 виртуелни инфлуенсери, а ги има и на „Тик-ток“, „Јутјуб“ и „Линкдин“.

Микела Суса, позната како Лил Микела, има 19 години и е една од највлијателните личности во светот според списанието „Тајм“. Таа објавува песни, разговара со славни личности и учествува во разни кампањи, но не е реална, туку е виртуелна личност. Таа има над 3 милиони следбеници на социјалните мрежи.



Се проценува дека компјутерски генерираните личности имаат трипати повеќе ангажираност на „Инстаграм“ од вистинските луѓе.

Друга виртуелна личност е Чуду Грам, која е првиот дигитален модел. Таа била на насловни страници на модни списанија, а често „носи“ шминка од познати брендови.



Првиот дигитален инфлуенсер во Јапонија е Лиам Никуро, а тука е и инфлуенсерката Роузи.



Овие инфлуенсери се исплатливи и со нив бргу може да се создаде содржина и не мора да се патува до одредена локација за фотографирање. Тие се идеални за соработка бидејќи ги контролираат нивните креатори и мали се шансите дека ќе направат грешка.

Освен тоа, тие очигледно изгледаат многу реалистично бидејќи се проценува дека околу 42 отсто од генерацијата З и милениумците кои ги следат овие инфлуенсери не знаат дека тие се виртуелни.

Извор: Lola magazin
Насловна фотографија: Instagram

Подготвил: Драгана Петрушевска

Издвојуваме

Слични вести од Fakulteti.mk

Технологија