Токму затоа е добра идеја да имате шанса да ги прашате вашите соработници и пријатели, “Кои навики можам јас да ги подобрам за да си го олеснам животот и од кои навики треба да се откажам?
Ова се десет нервозни навики, кои може да им наштетат на вашите односи и кои го успоруваат вашиот напредок во кариерата:
1.Навика на мулти-таскинг, кога треба да се концентрирате на лицето со кои сте во интеракција и зборовите што ги кажуваат
Тргнете го настрана телефонот, гледајте го во лице партнерот со кого разговарате и фокусирајте се на она што тој или таа го говори.
2. Навиката за автоматско велење: "Жал ми е", кога немате причина за што да се извините
Многу бизнис луѓе паднаа во стапицата на извинување за нешта што не се нивна вина, само за да направат нивниот шеф или било кој, што е незадоволен да се чувствува подобро. Тие се извинуваат рефлексивно. Не правете го тоа!
Ако некој е вознемирен, може да се каже "Тоа звучи фрустрирачки. Ајде да зборуваме за како да го поправиме тоа. "Не се што оди во погрешна насока е грешка направена од ваша страна!
3. Навиката да се каже "Да", кога некој колега со кој работите бара помош
Одлично е да бидете корисни, но ако сте секогаш на располагање да ги спасите луѓето кои не преземат одговорност за своите обврски, неколку лоши работи ќе ви се случат. Ќе бидите исцрпени. Лицето на кое сте му помогнале нема да научи како да се грижи за себе и да се потпира на себе.
Најлошо од се е што вашето драгоцено време и внимание ќе биде обезвреднети. Навикнете се да се насмеете и да кажете: "Јас сум сигурен дека ти ќе дознаеш како да ја надминеш оваа пречка, ти си многу паметен човек“.
4. Навиката на земање работење дома
Многу луѓе ја земаат работата дома, бидејќи тие не знаат како да ја завршат својата работа во текот на денот и го насочуваат мозокот на нов канал.
Тоа е клучна животна вештина, која сите ние треба да ја практикуваме. Кога сте го исполниле полното работно ден, треба да престанете.
5. Навиката на судењето на вашиот успех или неуспех на работа врз основа на емоционалната состојба на вашиот менаџер
Менаџерите се луѓе. Тие одат горе и долу емоционално како и секој друг. Убаво е кога вашиот менаџер е задоволен со вас, но може да имате успешен ден, недела или месец, дури и кога вашиот менаџер е во лошо расположение. Одделете ги вашите сопствените чувства од неговите или нејзините!
6. Навиката за ставање крај на вашите реченици со "Ако вие момци се согласувате" или "Ако тоа е во ред!
Може да направите декларативна реченица кога ќе се чувствувате силно за нешто. Вие не мора да завршувате со молба или одрекување, како што е на пример: "Но, ако сметаш поинаку, тоа е во ред исто така!"
7. Навиката да им дозволувате на луѓето да ве прекинат во вашата работа
Во ред е да се каже: "Не можам да го запрам овој проект, јас сум на средината, но ќе ти се јавам кога ќе завршам ."
8. Навиката да одговорате на секој текст или е-мејл, во минутата кога ќе ја добиете, без разлика што на час на ден
Ние ги обучуваме луѓето околу нас. Вие ќе ги обучувате луѓето на вашето работно место да ги почитуваат вашите граници, или ќе ги обучите да газат по вашите граници (затоа што се чини, дека вие самите не ги вреднувате).
9. Навиката да го прескокнувате ручекот за да завршите малку повеќе работа
Ако не можете да си дадете себеси пауза за обновување еднаш дневно, како може да водите цела кариера?
10. Навиката за избегнување на конфликт со кажување на луѓето "Што и да сакате", кога вие не се согласувате.
На крајот ќе бидете уморни од дозволувањето на луѓето да ве влечат за нос. Имате право на глас. Сега е одлично време да го искористите!