X
 29.04.2020 Образование

Раниот почеток на училишниот ден негативно влијае врз редовноста на средношколците

Ново истражување открило дека раното започнување на училишните часови може да има неповолни последици врз средношколците, како почесто доцнење и отсуство.

Мелинда Морил, професорка по економија на државниот универзитет во Северна Каролина, САД, работела на истражување во кое анализирала средни училишта во кои училишните часови почнувале во периодот од 7:25 до 8:05 наутро. Биле анализирани податоци од седум групи средношколци на различна возраст во период од 2013 до 2019 година. 



Фото: Pixabay

- Има сè повеќе истражувања што посочуваат дека раното започнување на часовите може да биде лошо за резултатите од тестовите. Го разгледувавме тоа, но бројките не беа статистички значајни - вели Морил.

Сепак, раното започнување на часовите имало мал ефект врз напредокот на средношколците и резултирало во зголемен случај на доцнења и отсуства, според анализата на Морил. Била направена споредба на отсуствата и доцнењата на учениците во периоди кога училишниот ден почнувал во 8:05 часот и подоцна, кога била направена промена и училишниот ден почнувал во 7:25 часот.


Фото: Pixabay

Поместувањето на училишниот ден да почнува порано довело до просечно едно дополнително отсуство годишно и околу три дополнителни доцнења годишно за учениците.


Извор: eurekalert.org 
Подготвил: Драгана Петрушевска

Издвојуваме

Слични вести од Fakulteti.mk

Образование