X
 05.05.2020 Образование

Kолку сме подготвени за инклузивната настава, објаснува проф. д-р Горица Поповска-Налевска

Училиштата нема да работат до крајот на школската година и наставата ќе продолжи да се одвива на далечина, но тоа не значи дека треба да заборавиме на проблемите со кои се соочуваат и учениците и образовниот кадар, без разлика каде се одвива, дали дома или во училишните клупи. Инклузијата во образованието во услови какви што се нашите не се спроведува преку ноќ, па што и да се случува, не смее да се стави во втор план. Редовните училишта и одделенијата треба да се развијат за да можат да одговорат на образовните и социјални потреби на секој ученик, да бидат место каде што секој ученик ќе биде прифатен и поддржан од соучениците и од членовите на училишната заедница, а родителите во таа средина да станат еднакви партнери на училишната заедница и на нејзините инклузивни тимови. Тоа се постигнува со инклузија во образованието и со воведување инклузивна настава, вели доц. д-р Горица Поповска-Налевска.

Прочитајте повеќе на Деца.мк.

Издвојуваме

Слични вести од Fakulteti.mk

Образование