Париз им објави војна на електричните троотинети по хаотичната година во која 12 стартапи ги преплавија улиците на градот со овие возила.
Француската престолнина има 12 оператори со тротинети, што е повеќе од САД, а според последните истражувања, тие управуваат со околу 20.000 мали возила на две тркала.
Оштетните тротинети завршуваат во некој од парковите или се фрлаат во Сена, а градските тротоари станаа борилиште за возачите на тротинети и пешаците.
Градоначалничката Ан Идалго истакна дека електричните тротинети упаднале во сивата правна зона и дека по повеќе жалби и инциденти, градската управа и полицијата сакаат да ја ограничат брзината на тротинетите на 20 километри на час во повеќето подрачја, како и на само 8 километри на час во квартовите каде има густ пешачки сообраќај, како и да го забранат оставањето на тротинетите каде било, освен на означени места.
Идалго исто така планира да го ограничи бројот на оператори на три и да го ограничи бројот на тротинети кои операторите ги изнајмуваат.
Градот веќе изрекува парична казна од 135 евра за возење на тротинет по тротоар и казна од 35 евра за паркирање на тротоар. Градот им наплаќа одредена сума на пари и на оние кои изнајмуваат тротинети доколку нивни расипан тротинет биде отстранет од страна на општинските работници.
-Потребни ни се ред и правила за да се осигура безбедноста на улиците - истакна Идалго.
За Изабел Банбрабан прописите стасуваат доцна. Таа минатиот месец си одела пеш накај дома преку централниот плоштад кога возач на електричен тротинет ѝ наишол од зад грб, соборувајќи ја и продолжувајќи си по патот. Изабел паднала на десната рака и има неколку фрактури. Таа го повикала возачот да се врати и да повика помош, но тој не го сторил тоа.
Според истражување на француската владина агенција за транспорт, околу една третина од возачите на тротинети во Франција се странски
туристи.